Aplikacje Google Play w nowej odsłonie

Na początku kwietnia, Google poinformował o planowanym rebrandingu aplikacji Google. Zmiany wchodzą w życie etapami. Pewnie część […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 17 kwietnia, 2016

Na początku kwietnia, Google poinformował o planowanym rebrandingu aplikacji Google. Zmiany wchodzą w życie etapami. Pewnie część z Was już widzi pierwsze efekty.

Do tej pory ikony systemowe Google Play, w skład których wchodzą takie usługi jak Filmy Play, Muzyka Play, Książki Play, Kiosk Play, Gry Play miały jednolity charakter. Jednak brakowało im elementu, który by je spajał.

Ewolucja ikon Google Play

Jesteśmy świadkami kolejnego rebrandingu w wykonaniu Google Play. Kilka lat temu wprowadzono płaską infografikę (flat icons), która odpowiada współczesnym trendom. Teraz dodano wspólny mianownik, który podkreśla jednolity ekosystem produktów Google.

Obecnie projektanci zadbali o szczegóły. Wszystkie ikony aplikacji pozostały w tej samej  kolorystyce. Zmianie uległa ich forma. Wszystkie usługi przedstawione są na tle charakterystycznego trójkąta Play.

Moim zdaniem zmiana jest bardzo korzystna. Google nadał swoim aplikacjom wyrazu. Gratulacje!

Google Play

‌ Daria Widerowska, Executive MBA

Jest założycielką portalu BRAND NEW, redaktorką oraz wykładowczynią w programie Executive Master of Business Administration na Collegium da Vinci. Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Ma ponad 14 lat doświadczenia w kierowaniu działaniami marketingowymi w różnych firmach, a od blisko 10 lat zarządza działem marketingu w dużej poznańskiej firmie IT. Pracuje także jako konsultantka, strateżka marketingowa i szkoleniowiec. Specjalizuje się w łączeniu neuromarketingu z działaniami digitalowymi. Tworzy strategie marek, opierając się na znajomości ludzkiego mózgu i procesów decyzyjnych.

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify