W kwietniu odbyła się premiera e-booka „E-commerce dla początkujących” pod redakcją portalu Brand New. Poradnik współtworzyło aż 18 ekspertów, a wśród nich m.in. Joanna Kwiatkowska, Vice CEO z firmy Kubota, Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner z agencji More Bananas, Patrycja Sass – Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej czy Daria Widerowska, właścicielka Brand New.
"E-commerce dla początkujących” jest pierwszym wydaniem poradnika dla przedstawicieli e-commerce pod redakcją portalu Brand New. Powstał we współpracy z praktykami biznesu oraz ekspertami z obszarów sprzedaży internetowej, SEO, User Experience, mediów społecznościowych, strategii, Customer Experience, zarządzania projektami, perswazji, opakowań ekologicznych, personal branding, etc. Łącznie czytelnicy otrzymają praktyczne wskazówki od 18 ekspertów na 67 stronach poradnika.
Wśród autorów znajdują się między innymi Patrycja Sass – Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, Anna Ledwoń-Blacha, Creative Owner, More Bananas, Daria Widerowska, CEO BRAND NEW, Wykładowca, Marketing & PR Manager, Marek Kich, CEO Satisfly, Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Head of e-commerce, CTO & Co-founder w Kubota S.A., Jakub Gierszyński, E-commerce Director Poland and Czech Republic, Sephora, Agnieszka Wnuk, Trenerka LinkedIn, Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategies Director, SALESManago, Arkadiusz Kawa, Managing Director at Łukasiewicz – Poznań Institute of Technology.
Poradnik "E-commerce dla początkujących" ma stanowić bogate źródło wiedzy dla firm, które planują rozwijać się w kierunku sprzedaży internetowej lub stawiają w niej pierwsze kroki.
- Od kilku lat prowadzę zajęcia na uczelniach wyższych, ucząc m.in. o strategii, e-commerce, marketingu internetowym. Mam styczność z pracownikami reprezentującymi różne sklepy internetowe, od małych – rozwijających się marek, aż po duże – dobrze znane brandy – mówi Daria Widerowska, CEO BRAND NEW. – Ostatnie lata doświadczeń pozwoliły mi dostrzec kompetencje, które bardzo często są pomijane bądź marginalizowane w procesie budowy sklepów internetowych. Uważam, że aby stworzyć silną markę w coraz bardziej konkurencyjnym świecie e-commerce, należy tworzyć zespoły interdyscyplinarne. Ważne, aby mieć świadomość, że za sukcesem marki stoi nie tylko dobra oferta w niskiej cenie. Za silną marką stoją przede wszystkim dobrze opracowana strategia, najwyższej jakości doświadczenia klientów, rozpoznawalność, dobra reputacja, doskonała organizacja, efektywne działania marketingowe, etc. Nie wystarczy wiedza tylko z jednego obszaru. Potrzebne są o wiele szersze umiejętności, które należy rozwijać – podsumowuje.
Poradnik E-commerce dla początkujących jest już dostępny na stronie https://brandnewportal.pl/e-commerce-dla-poczatkujacych/