Copywriting to to, czym chcecie się zająć? Szukacie sprawdzonych porad starszych kolegów i koleżanek "po fachu". Fantastycznie. Właśnie znaleźliście.
Swoją karierę zawodową związaną z copywritingiem rozpoczęłam około 15 lat temu od pisania prostych treści dla agencji zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych. Wówczas jedynymi wymogami dla takich osób jak ja, było pisanie bez błędów ortograficznych oraz użycie określonych fraz kluczowych w tekście.
Tekst nie miał zachwycać. Jego rolą nie była nawet sprzedaż. Miał po prostu być. Taki nieprzeczytany i bezwartościowy.
To był dla mnie prawdziwy początek. Nie zraziłam się do pisania. Ba! Postanowiłam, że chcę tworzyć treści, które będą czytane… i to z przyjemnością.
Od tego czasu minęło kilkanaście lat. Dziś jestem w zupełnie innym miejscu. A co mogę początkującym copywriterom? Postawcie przede wszystkim na rozwój swoich kompetencji. Copywriting jest dla mnie sztuką tworzenia treści. Czasem zabawnych, czasem smutnych, ale zawsze powinny one opierać się na najlepszych praktykach.
Aby osiągnąć poziom mistrzowski, to czeka przed Wami dużo pracy. Życzę zapału i wytrwałości w dążeniu do celu.