Hola hola! Czas przestać odkładać działania SEO na jutro! My wiemy, że pozycjonowanie nie jest najbardziej kreatywną dziedziną marketingu internetowego, nie każdy czuje chemię z SEO i że trudno zrozumieć, o co chodzi z tymi algorytmami – pingwinem, pandą czy gołębiem. Z SEO jest jak z dietą i ćwiczeniami – im dłużej odkładamy optymalizację strony i treści na później, tym sprawa się pogarsza i trudniej o pozytywne efekty.
Chodzi o to, że Ci wszyscy nasi potencjalni klienci nie czekają na to, aż znajdziesz czas na optymalizację swojej strony. Oni już teraz poszukują informacji, produktów i usług. I znajdują je – ale nie na twojej stronie. Stają się klientami konkurencji i wydają u nich swoje pieniądze. W ten sposób Twoja konkurencja coraz szybciej się rozwija. Co więcej, codziennie powstają setki nowych stron internetowych i sklepów, a miejsc w TOP 10 nadal jest tyle samo, przez co konkurencja o widoczność w wyszukiwarce i ruch organiczny nieustannie się nasila. Sam widzisz, że im dłużej nic nie robisz i odkładasz działania pozycjonujące na później, tym więcej inwestycji będzie Cię to kosztowało (czasu, pieniędzy, wysiłku i czytania SEO poradników, o zgrozo) w przyszłości.
W tej sekcji znajdziesz artykuły, które pozwolą Ci zrozumieć, na czym polega pozycjonowanie oraz zaplanować strategię dla swojej witryny. Znajdą tutaj wartościowe informacje zarówno przedsiębiorcy, jak i marketerzy. Podpowiadamy, jakie błędy należy wyeliminować ze swojej strony internetowej, jak wybrać słowa kluczowe, które wpisują w wyszukiwarkę użytkownicy, a także jakie działania należy zrealizować, aby zwiększyć widoczność w internecie. Oczywiście, nie każemy Ci wszystkie robić własnymi zasobami, ale ze wsparciem darmowych i płatnych narzędzi SEO.