Pozycjonowanie strony firmowej – od czego zacząć?

Pozycjonowanie – jak zacząć? BrightEdge wyliczyło, że przeciętnie 53,3% całego ruchu w witrynach pochodzi z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Zaletą odwiedzin pozyskanych z tego źródła jest to, że użytkownicy najprawdopodobniej trafili na Twoją stronę, bo znajduje...

Więcej

semWAW#2 kolejny raz pod patronem BRAND NEW

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy...

Więcej

SEO

Hola hola! Czas przestać odkładać działania SEO na jutro! My wiemy, że pozycjonowanie nie jest najbardziej kreatywną dziedziną marketingu internetowego, nie każdy czuje chemię z SEO i że trudno zrozumieć, o co chodzi z tymi algorytmami – pingwinem, pandą czy gołębiem. Z SEO jest jak z dietą i ćwiczeniami – im dłużej odkładamy optymalizację strony i treści na później, tym sprawa się pogarsza i trudniej o pozytywne efekty.

Chodzi o to, że Ci wszyscy nasi potencjalni klienci nie czekają na to, aż znajdziesz czas na optymalizację swojej strony. Oni już teraz poszukują informacji, produktów i usług. I znajdują je – ale nie na twojej stronie. Stają się klientami konkurencji i wydają u nich swoje pieniądze. W ten sposób Twoja konkurencja coraz szybciej się rozwija. Co więcej, codziennie powstają setki nowych stron internetowych i sklepów, a miejsc w TOP 10 nadal jest tyle samo, przez co konkurencja o widoczność w wyszukiwarce i ruch organiczny nieustannie się nasila. Sam widzisz, że im dłużej nic nie robisz i odkładasz działania pozycjonujące na później, tym więcej inwestycji będzie Cię to kosztowało (czasu, pieniędzy, wysiłku i czytania SEO poradników, o zgrozo) w przyszłości.

W tej sekcji znajdziesz artykuły, które pozwolą Ci zrozumieć, na czym polega pozycjonowanie oraz zaplanować strategię dla swojej witryny. Znajdą tutaj wartościowe informacje zarówno przedsiębiorcy, jak i marketerzy. Podpowiadamy, jakie błędy należy wyeliminować ze swojej strony internetowej, jak wybrać słowa kluczowe, które wpisują w wyszukiwarkę użytkownicy, a także jakie działania należy zrealizować, aby zwiększyć widoczność w internecie. Oczywiście, nie każemy Ci wszystkie robić własnymi zasobami, ale ze wsparciem darmowych i płatnych narzędzi SEO.

magnifiercrossmenu