Hola hola! Miło nam Ciebie gościć w naszych skromnych progach! Pewnie wędrujesz po internetowych ścieżkach, by zdobyć tajemną wiedzę o tym, jak pisać, by chciano czytać Twoje treści. Mamy rację? Na pewno mamy… w końcu zawitałeś u nas, a my jak nikt znamy się na tym, czym jest content marketing!
A czego się od nas możesz dowiedzieć? Zdecydowanie nie tylko tego, czym jest content marketing. Mamy spore doświadczenie w tym zakresie. Od lat sami tworzymy treści, wykorzystując sprawdzone zasady copywritingu i webwritingu. Wiem nie tylko to, w jaki sposób pisać komunikaty do klientów, ale również jakie triki należy użyć, by nasze treści zostały przez nich znalezione spośród miliona innych w Internecie.
Wśród artykułów na naszym portalu na temat marketingu treści, znajdziesz informacje, w jaki sposób budować persony, a także tworzyć personalizowane komunikaty – idealnie dopasowane do Twojego odbiorcy. Wyjaśnimy Ci, dlaczego tak ważne jest, by wiedzieć, kim on właściwie jest. Powiemy Ci również, w jaki sposób tę wiedzę wykorzystać. Zespół Brand New jest fanem narzędzi marketingowych, w tym samym znamy mnóstwo rozwiązań, które wykorzystywane są przez twórców treści. Upraszczają one ich pracę, ale również podnoszą skuteczność i gwarantują lepszą organizację pracy. Znajdziesz u nas szereg wpisów, rekomendacji na temat produktów i aplikacji, które wspierają content marketing.
Content marketing to nie wszystko. Bardzo ważne, byś wiedział czym jest webwriting, czyli właśnie ta tajemna wiedza o tym, w jaki sposób należy tworzyć materiały do Internetu. W obecnych czasach nie jest sukcesem stworzenie wybitnych treści, gdy nie są one możliwe do znalezienia przez odbiorcę. Tworząc je, musisz wiedzieć, jakie teksty doceniają algorytmy Google. I pisać według wytycznych oraz sprawdzonych praktyk. A tych wskazówek będziemy mieli dla Ciebie mnóstwo. Jeżeli interesuje Cię strategia content marketingu, to na pewno możesz na nas liczyć. Opowiemy o tym, jak ją opracować, w jaki sposób dokonać audytu i analizy treści, jak wyznaczyć cele działań content marketingowych, czym jest kalendarz redakcyjny, jak dystrybuować materiały oraz jakie narzędzia sprawdzają się w różnych obszarach działań.
Dobry content marketing opiera się na perswazji oraz neuromarketingu. Wymaga od twórców wiedzy na temat tego, w jaki sposób działają mechanizmy psychologiczne u człowieka, a także jak komunikować wartości, by wzbudzić jego pożądanie. No i tradycyjnie, nie obejdzie się bez szeregu trendów i nowinek ze świata marketingu treści.