Talia kart dla agencji marketingowych… od Facebook

Facebook wielokrotnie zaskakuje swoich odbiorców niecodziennymi pomysłami. Tym razem, wraz z agencją Human After All, stworzył nieszablonową […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 5 marca, 2016

Facebook wielokrotnie zaskakuje swoich odbiorców niecodziennymi pomysłami. Tym razem, wraz z agencją Human After All, stworzył nieszablonową talię kart. Projekt dedykowany jest agencjom marketingowym z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Na kartach umieszczono dane statystyczne oraz spostrzeżenia dotyczące użytkowników Facebook.

Na 52 dwóch, niepowtarzalnych kartach, zamieszczono interesujące fakty związane z różnymi wydarzeniami, świętami bądź postaciami, które były w szczególny sposób widoczne na portalu społecznościowym.

Powstało ponad 1.000 talii kart, które zostały rozesłane kluczowym agencjom, współpracującym z Facebook.

Projekt został doceniony nie tylko przez przedstawicieli agencji, ale również przez uznane portale, jak Adweek, CreativeBloq czy DesignTaxi.

Gratuluję świetnego pomysłu i udanej realizacji!

‌ Daria Widerowska, Executive MBA

Jest założycielką portalu BRAND NEW, redaktorką oraz wykładowczynią w programie Executive Master of Business Administration na Collegium da Vinci. Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Ma ponad 14 lat doświadczenia w kierowaniu działaniami marketingowymi w różnych firmach, a od blisko 10 lat zarządza działem marketingu w dużej poznańskiej firmie IT. Pracuje także jako konsultantka, strateżka marketingowa i szkoleniowiec. Specjalizuje się w łączeniu neuromarketingu z działaniami digitalowymi. Tworzy strategie marek, opierając się na znajomości ludzkiego mózgu i procesów decyzyjnych.

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify