Rebranding Lacoste? Na szczęście nie!

Niedawno świat mody i marketingu obiegła informacja, że Lacoste zmienia swoje logo. Krokodyl Lacoste jest jednym z […]

Czas czytania: 1 minuta
Opublikowane: 3 kwietnia, 2018

Niedawno świat mody i marketingu obiegła informacja, że Lacoste zmienia swoje logo. Krokodyl Lacoste jest jednym z najpopularniejszych logo na świecie, które ma wielu wielbicieli. Tym bardziej wieści o rebrandingu wzbudziły niepokój.

Istniejąca od 1933 roku marka zmienia swoje logo tylko na czas najnowszej kampanii, której celem jest walka o zagrożone wyginięciem zwierzęta. W ramach projektu powstało 1775 białych koszulek polo, na których uwieczniono łącznie dziesięć zagrożonych gatunków. Liczba wyprodukowanych koszulek nie jest przypadkowa. Odzwierciedla ona ilość zagrożonych stworzeń, wśród których znalazł się między innymi nosorożec jawajski, tygrys sumatrzańki, morświn kalifornijski i żółw birmański Batagur.

Świetny projekt!

‌ Daria Widerowska, Executive MBA

Jestem CEO oraz redaktorką naczelną portalu BRAND NEW, wykładowcą na studiach Executive Master of Business Administration na Collegium da Vinci, a dodatkowo prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Konsultantka oraz menadżerka marketingu i PR.

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify