E-COMMERCE CHALLENGE 2024!

Sprostanie potrzebom klienta jako przewaga konkurencyjna, optymalizacja kosztów dostaw i zwrotu towaru, rosnąca popularność płatności odroczonych oraz […]

Autor: Redakcja
Czas czytania: 2 minut
Opublikowane: 26 kwietnia, 2024

Sprostanie potrzebom klienta jako przewaga konkurencyjna, optymalizacja kosztów dostaw i zwrotu towaru, rosnąca popularność płatności odroczonych oraz re-commerce – to tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone III E-COMMERCE CHALLENGE 2024 organizowane 22-23 maja 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim III edycji Forum jest Lojalny e-klient w dobie AI. 

III E-commerce Challenge

Współczesny rynek e-commerce potrzebuje rozwiązań, które pozwolą mu sprostać coraz większym wymaganiom klientów, rosnącym kosztom, stale zmieniającym się trendom zakupowym oraz wysokiej konkurencji. — Rynek e-commerce w Polsce jest już bardzo dojrzały i staje przed wyzwaniami związanymi z utrzymaniem wzrostu i innowacjami. Coraz bardziej potrzebuje wsparcia AI. Konsumenci z pokolenia Ze zdecydowanie podnoszą poprzeczkę e-handlowi: uzależniają swoje zakupy w sieci od ich dostępności na smartfonie i możliwości dostawy do paczkomatu, chcą żyć eko i kupować eko. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences. 

Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami i ekspertami e-commerce z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 6 najważniejszych wyzwań branży:

  1. GENERATIVE AI
  2. LOJALNOŚĆ KLIENTA (POKOLENIE Z)
  3. KOSZTY, OPTYMALIZACJA, RENTOWNOŚĆ
  4. MARKETPLACE & CROSS BORDER
  5. RE-COMMERCE
  6. KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI

Wśród potwierdzonych Prelegentów Dyrektorzy i Managerowie e-commerce czołowych firm w Polsce, m.in. ALLEGRO, AMICA, ARTGEIST, AUCHAN RETAIL POLSKA, BEE.PL, BIURO PACZKA, BRW, CANAL+, DAAG, DECATHLON, DELIKATESY CENTRUM GRUPA EUROCASH, DR IRENA ERIS, DUKA INTERNATIONAL, EKOCUDA, ETAM POLAND & CZECH REPUBLIC, FOODWELL, FRISCO, GLOSEL, GROUPE SEB, GRUPA MODNE ZAKUPY, GRUPA PWN, GS1 POLSKA, ITAKA, JERONIMO MARTINS, KAUFLAND, KLER, KLUB ZABAWKOWY, LANTRE, LILOU, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MARTES SPORT,MEDICINE, META, MODIVO, MOLIERA2, OLX, OSHEE, PHILIPS, PUBLICIS GROUPE POLAND, RB, ROSSMAN, RTV EURO AGD, SELENA, SEPHORA, SHEIN, SKLEPOPON.COM, SZOPEX, TANIAKSIAZKA.PL, TATUUM, TIK TOK,  TUZWIERZAKI.PL, W. KRUK.

Lista Prelegentów:

https://ecommercechallengepoland.pl/prelegenci

Program: 

https://ecommercechallengepoland.pl/program-1-dzien

Bilety:

https://ecommerce2024.registration-form.online

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Anna Banaś

anna.banas@braveconferences.pl

tel. 787 092 566

Sprawdź, czego dowiesz się z artykułu

starusersclockmagnifiercrossmenuarrow-right-circletext-align-justify