Strategia

Hola hola! Miło nam, że tu jesteś. A skoro jest tak miło, to nie będziemy Cię oszukiwać — strategia marketingowa to trudna sprawa. Bo to właśnie o niej chcesz poczytać? No cóż – gratulujemy, bo nie mogłeś trafić lepiej.

Strategiczne Jednostki Biznesu, macierz Boston Consulting Group, General Electric, Ansoffa, analiza SWOT, PEST, miary popytu rynkowego, analiza trendów, strategia STP, Portera, koncepcja 4P, formuła 4C… przyprawia o zawrót głowy, prawda? A to dopiero początek. Nie martw się. My nie tylko wiemy, czym jest strategia marketingowa, ale także jak o niej pisać w prostych słowach.

Skoro interesuje Cię strategia marketingowa, to pewnie jesteś na etapie planowania swojego nowego biznesu bądź poczułeś, że to najwyższy moment na zmiany. Bardzo nas to cieszy. Obiecujemy, że na łamach Brand New znajdziesz wiele przydatnych treści, które pozwolą Ci opracować świetny i skuteczny plan marketingowy, przeanalizować makro i mikro otoczenie, konkurencję, współczesny rynek konsumenta i wybrać odpowiedni dla Twojej działalności model biznesowy. Zamierzamy Cię nieustannie inspirować oraz sprawić, byś tak, jak ekipa Brand New, ekscytował się wynikami badań marketingowych i tworzeniem macierzy. Dla nas to „mega fun”!

Bez dobrej strategii marketingowej masz niewielkie szanse na sukces. A jeśli nawet, to osiągnięcie go będzie wymagać od Ciebie wiele wysiłku. Znając zasady, na których bazuje rynek, o wiele łatwiej będzie Ci podejmować decyzje o strategicznym znaczeniu. Już nie możemy się doczekać, by wprowadzić Cię do świata nowej gospodarki, przedstawić aktualne koncepcje i ideę, wyjaśnić, dlaczego to digitalizacja, dezintermediacja, kastomizacja oraz kastomeryzacja napędzają rynek, a także jak w praktyce wykorzystać innowacyjne modele biznesowe oraz strategie marketingowe. Będziemy Twoim przewodnikiem po tym jakże fascynującym świecie. No to zaczynamy!

magnifiercrossmenu