Poradnik E-commerce dla początkujących stanowi genialne źródło wiedzy dla firm, które stawiają pierwsze kroki w świecie sprzedaży on-line. Tworzą go eksperci m.in. z obszarów e-commerce, marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami. To ludzie z ogromnym doświadczeniem i wiedzą, którzy dzięki nim osiągają sukcesy. Co ważne, chcą się tą wiedzą dzielić.
Aby zbudować silną markę sklepu internetowego, wdrożyć ją na rynek, zadbać o wysoki poziom obsługi i sprzedaży, rozpoznawalność, najwyższą pozycję, a zarazem skutecznie realizować strategię, należy mieć wiedzę z wielu obszarów.
Firmy, które nie zdają sobie sprawy ze znaczenia brandingu, wartości, jakie daje UX bądź prawidłowo zaplanowana kampania reklamowa w internecie, nie będą w stanie osiągnąć sukcesu. Ważna jest wiedza i świadomość otaczających wyzwań oraz możliwości.
Celem poradnika E-commerce dla początkujących jest pokazanie przedstawicielom e-commerce, jak wiele płaszczyzn decyduje o sukcesie sklepu. Nie wystarczy wiedza tylko z jednego obszaru. Potrzebne są o wiele szersze kompetencje, które należy rozwijać.