Bezpłatny poradnik

E-commerce dla początkujących

Lektura obowiązkowa dla przedstawicieli branży e-commerce

65

stron praktycznej wiedzy

18

ekspertów

12

obszarów tematycznych
O poradniku

E-commerce dla początkujących

Poradnik E-commerce dla początkujących stanowi genialne źródło wiedzy dla firm, które stawiają pierwsze kroki w świecie sprzedaży on-line. Tworzą go eksperci m.in. z obszarów e-commerce, marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami. To ludzie z ogromnym doświadczeniem i wiedzą, którzy dzięki nim osiągają sukcesy. Co ważne, chcą się tą wiedzą dzielić.

Aby zbudować silną markę sklepu internetowego, wdrożyć ją na rynek, zadbać o wysoki poziom obsługi i sprzedaży, rozpoznawalność, najwyższą pozycję, a zarazem skutecznie realizować strategię, należy mieć wiedzę z wielu obszarów.

Firmy, które nie zdają sobie sprawy ze znaczenia brandingu, wartości, jakie daje UX bądź prawidłowo zaplanowana kampania reklamowa w internecie, nie będą w stanie osiągnąć sukcesu. Ważna jest wiedza i świadomość otaczających wyzwań oraz możliwości.

Celem poradnika E-commerce dla początkujących jest pokazanie przedstawicielom e-commerce, jak wiele płaszczyzn decyduje o sukcesie sklepu. Nie wystarczy wiedza tylko z jednego obszaru. Potrzebne są o wiele szersze kompetencje, które należy rozwijać.

Pobierz

O czym dowiesz się z poradnika?

Krajobraz polskiego 
e-commerce
Patrycja Sass – Staniszewska
Jak skutecznie wykorzystać perswazję w sklepie internetowym?
Daria Widerowska
Marketplace w pigułce
Aleksandra Woźniak
Jak wdrożyć e-commerce, który zarabia?
Marek Kich
Oferuj różne formy dostawy, byle nie za dużo!
Arkadiusz Kawa
Działaj zwinnie w e-commerce
Kinga Matysiak
Kubota – comeback marki w nowej, online’owej odsłonie
Joanna Kwiatkowska
Integracja e-commerce 
w organizacji
Jakub Gierszyński
Branding to coś więcej niż myślisz
Anna Ledwoń-Blacha
E-commerce to nie tylko informowanie o cechach produktów
Łukasz Kuciński
Znakomita Obsługa Klienta i Customer Experience (CX)
Tomasz Kras
Promocja e-commerce w social media – od czego zacząć?
Michał Głuszczuk
9 cennych wskazówek o tym, jak rozwinąć swój e-commerce
Marcin Stypuła
Czy opłaca się inwestować w personal branding, prowadząc e-commerce?
­Agnieszka Wnuk
UX or not UX?
Maciej Popiołek
Profil klienta 360º w dobie internetu bez ciasteczek
Aleksander Skałka
Planowanie kampanii reklamowej w internecie
Daria Widerowska
Sprawdź, co należy wiedzieć o reklamie produktowej
Agata Tuszyńska
E-commerce - czy wiesz w co się pakujesz?
Małgorzata Staniszewska

Nasi eksperci

Poznaj współtwórców projektu E-commerce dla początkujących!
Patrycja Sass – Staniszewska
Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej
Anna Ledwoń-Blacha
Creative Owner, More Bananas
Daria Widerowska
CEO BRAND NEW, Wykładowca, Marketing & PR Manager
Marek Kich
CEO Satisfly
Joanna Kwiatkowska
Vice CEO, Head of e-commerce, CTO & Co-founder w Kubota S.A.
Jakub Gierszyński
E-commerce Director Poland and Czech Republic, Sephora
Łukasz Kuciński
Prezes Zarządu, AMS Prestige sp. z o.o.
Tomasz Kras
CX Ewangelista, CEO ProOptima
Michał Głuszczuk
CEO Hello Social
Marcin Stypuła
Założyciel Semcore
Maciej Popiołek
Head of Content Marketing, Verseo
Agnieszka Wnuk
Trenerka LinkedIn
Aleksander Skałka
Marketing Automation Strategies Director, SALESManago
Agata Tuszyńska
Menadżer działu Google Ads w Agencji Widoczni
Aleksandra Woźniak
Sourcing Leader, Allegro
Arkadiusz Kawa
Managing Director at Łukasiewicz – Poznań Institute of Technology
Małgorzata Staniszewska
Prezes zarządu Eco Mindset sp. z o.o.
Kinga Matysiak
Agile Coach, Project Manager, CEO Mindstream sp. z o.o.

Pobierz bezpłatny e-book

Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę projektując swój sklep internetowy

Znajdziesz w e-book

  • Patrycja Sass – Staniszewska
    Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej
    „W e-biznesie warto zwrócić uwagę na rosnącą rolę pokolenia Silver. Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego, osoby powyżej 60 roku życia, stanowią 22% polskiego społeczeństwa. […] w trakcie pandemii zainteresowanie zakupami w sieci w tej grupie wzrosło o 12%”.
    Anna Ledwoń-Blacha
    Creative Owner, More Bananas
    „Warto uświadomić sobie, że nie sprzedaje agencja, marketer czy strona internetowa, ale finalnie marka, która stoi za produktem”.
    Daria Widerowska
    CEO BRAND NEW, Wykładowca, Marketing & PR Manager
    „[…] największą wartość dla nas ma to, co nie jest dostępne. Produkty niedostępne nagle stają się niezwykle pożądane, no i po prostu lepsze niż wszystkie inne. Wykorzystanie tej zasady w sklepie internetowym jest banalnie proste!”.
  • Marek Kich
    CEO Satisfly
    „Rzeczywistość rynkowa jest brutalna: tylko 1 na 3 projekty IT kończy się sukcesem, a w Polsce jedynie 1⁄4 sklepów online ma dobrą lub bardzo dobrą sytuację finansową”.
    Joanna Kwiatkowska
    Vice CEO, Head of e-commerce, CTO & Co-founder w Kubota S.A.
    "Uruchamiając sklep, a w perspektywie inne kanały sprzedaży online, musieliśmy stworzyć checklistę pozwalającą na zbudowanie własnego e-commerce na poziomie podstawowym […]”.
    Arkadiusz Kawa
    Managing Director at Łukasiewicz – Poznań Institute of Technology
    „Fenomenem są w Polsce automaty paczkowe, których jest około 17 000. Odbieramy z nich już prawie 40% przesyłek. Bardzo dynamicznie rozwijają się również PUDO, których liczba też cały czas się zwiększa – obecnie jest ich około 55 000”

Daria Widerowska

CEO BRAND NEW, Wykładowca, Marketing & PR Manager
Wejście na rynek e-commerce, a tym bardziej odniesienie na nim sukcesu jest trudniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Pandemia wpłynęła na szybki wzrost konkurencji. Świat e-commerce jest coraz gęściej zabudowany nowymi sklepami. Również konsumenci podnoszą poprzeczkę. Stają się coraz bardziej wymagający, a jednocześnie coraz mniej lojalni. Aby zaistnieć trzeba mieć silną markę i unikalny know-how. Jak to wszystko połączyć?

Odpowiedzi znajdziesz w poradniku E-commerce dla początkujących.

Partnerzy wydania

A może masz ochotę poczytać coś więcej przed snem?

magnifiercrossmenu